Nóg klantgerichter werken

E-learning door GoodHabitz

Nóg klantgerichter werken
Klant is koning. Klinkt leuk, maar hoe houd je een koning tevreden? Wat heeft hij nodig? En hoe kun jij hem daarbij helpen? Je leert het in deze training! 

In deze training leer je:

• Ontdek wat er allemaal komt kijken bij een klantgerichte manier van werken. 

• Ontdekken hoe je klanten zo prettig mogelijk welkom heet. 

• Een klantrelatie in kaart brengen door middel van ‘Moments of Truth’. 

• Klantbehoeften achterhalen door middel van gesprekstechnieken. 

• Klanten aandacht, begrip en complimenten geven. 

• Je verplaatsen in de situatie en het karakter van de klant. 

• Een positieve klantervaring creëren met wow-momenten. 

• Klachten oplossingsgericht afhandelen. 

• Klanttevredenheid onderzoeken door middel van Net Promoter Score. 

• Gasten verwelkomen in de geest van de hostmanship-filosofie. 

• De zeven pijlers van hostmanship toepassen. 

_____________________________________________________________________________


Krijg toegang tot de 160 online trainingen van GoodHabitz. Waaronder trainingen over communicatie, persoonlijke effectiviteit, positieve psychologie, office, en de door de Rolf groep ontwikkelde onderwijsspecifieke trainingen.  


Klik hier om het Master pakket aan te schaffen.
Abonnement stopt automatisch na 1 jaar. 

100,00

Euro
Kopen

Coupon

Heeft u een coupon van ons ontvangen?