Blije klanten blijven

E-learning door GoodHabitz

Blije klanten blijven
Onderscheid jezelf, investeer in klantrelaties en geef je klant precies wat nodig is. Want blije klanten? Die blijven … voor altijd.

In deze training leer je:

• Overtref de verwachtingen van

klanten.

• Vergroot jouw onderscheidend vermogen. 

• Ontdek welke aandacht je bestaande klanten nodig hebben.

• Breng je product of dienst en je doelgroep in kaart. 

• Deel je kennis en informatie op een pakkende manier. 

• Bedenk een ‘omnichannelstrategie’ om de klantbeleving te optimaliseren. 

• Herken de wensen van je klant en stem je communicatie daarop af. 

• Geef jouw organisatie een gezicht en ga voor een persoonlijke benadering. 

• Adviseer, ondersteun en begeleid je klanten. 

• Zoek samen met je klant naar passende oplossingen voor problemen. 

• Draai klachten om in een positief contactmoment. 

• Kom beloftes na en leer de verwachtingen te overtreffen. 

• Pas het principe van de ‘Purple Cow’ toe in jouw organisatie. 

• Krijg de laatste tips over het creëren van een loyale klantenkring.

_____________________________________________________________________________

Krijg toegang tot de 160 online trainingen van GoodHabitz. Waaronder trainingen over communicatie, persoonlijke effectiviteit, positieve psychologie, office, en de door de Rolf groep ontwikkelde onderwijsspecifieke trainingen.

Klik hier om het Master pakket aan te schaffen.
Abonnement stopt automatisch na 1 jaar. 

100,00

Euro
Kopen

Coupon

Heeft u een coupon van ons ontvangen?