Facebook voor bedrijven

E-learning door GoodHabitz

Facebook voor bedrijven
Met je organisatie op Facebook? Niet zonder plan van aanpak! Leer hoe je relevante content biedt en een interessante gesprekspartner bent voor je doelgroep.

De doelen van deze training:

''Jongens, moeten we niet iets met Facebook?''
Wat is de reden dat je een bedrijfspagina op Facebook wilt? Wat hoop je met je pagina te bereiken? In dit eerste blok word je aan het (denk)werk gezet en krijg je scherp waarom jij je online moet profileren.

Start met een missie!
In dit blok ga je je doelstellingen formuleren. Wat is de doelgroep (of wat zijn de doelgroepen) die je wilt bereiken en wat verwacht je van je bedrijfspagina? Zorg ervoor dat je een zo helder mogelijk plan van aanpak hebt. 

Een warme fanclub
Je volgers in fans veranderen… dat is het doel! Mond-totmondreclame is immers de beste — en goedkoopste — reclame voor jouw bedrijf. In dit blok leer je hoe je pakkende content maakt waarmee je publiek trekt én blijft boeien. 

Zien en gezien worden
Je hebt een missie geformuleerd en een Facebookpagina opgezet. Nu is het tijd om je content onder de aandacht van een breed publiek te brengen. Je leert hoe je — door adverteren en je berichten te promoten — opvalt in de menigte. 

De sympathiefactor
In dit blok krijg je wat laatste tips. Marketing manager Edwin Vlems van MCB helpt je op weg en geeft enkele waardevolle adviezen mee.

_____________________________________________________________________________

Krijg toegang tot de 160 online trainingen van GoodHabitz & de Rolf groep. Waaronder trainingen over communicatie, persoonlijke effectiviteit, positieve psychologie, office, en de door de Rolf groep ontwikkelde onderwijsspecifieke trainingen.

Klik hier om het Master pakket aan te schaffen.
Abonnement stopt automatisch na 1 jaar.  

100,00

Euro
Kopen

Coupon

Heeft u een coupon van ons ontvangen?