Klantgericht telefoneren

E-learning door GoodHabitz

Klantgericht telefoneren
Leer alles over het voeren van een klantgericht telefoongesprek. Zó zorg jij - als visitekaartje van je organisatie - voor tevreden klanten! 

De doelen van deze training:

Een goed telefoongesprek
Wanneer jij telefoneert voor je werk, ben je het visitekaartje van je organisatie. Leer welke vaardigheden je nodig hebt voor een goed telefoongesprek.

De leiding nemen
Goede leiders zorgen voor houvast, sfeer en relaties. Zodra jij een klant te woord staat, is het de bedoeling dat jij de leiding neemt. Hoe doe je dat? 

Écht luisteren
Wie heb je aan de lijn? Waarom belt die persoon? En wat kun jij doen? Je komt erachter door goed te luisteren. Toon interesse en zorg dat je klant zich welkom voelt.

Omgaan met klagende klanten
In ieder bedrijf kun je te maken krijgen met klagende klanten. Met de juiste technieken ga je daar klantgericht mee om. Maak je klanten tevreden.

Tips & trucs
Ben je klaar voor telefoongesprekken die jou én je klant positieve resultaten opleveren? Breng in de praktijk wat je hebt geleerd, en bereik zakelijk succes.

_____________________________________________________________________________

Krijg toegang tot de 160 online trainingen van GoodHabitz. Waaronder trainingen over communicatie, persoonlijke effectiviteit, positieve psychologie, office, en de door de Rolf groep ontwikkelde onderwijsspecifieke trainingen.

Klik hier om het Master pakket aan te schaffen.
Het abonnement stopt automatisch na 1 jaar.

100,00

Euro
Kopen

Coupon

Heeft u een coupon van ons ontvangen?